Ne jemi zëri juaj...


Mirëseerdhët në gjirin e Klubit tonë...

Tuesday 17 January 2012

Te Mila


Laureta Roshi


Pulbardhat ..
Dallgë vijnë dhe ikin
Në sipërfaqe të trishta uji
Nën qiell dimri

Krah pulbardhash rrahin ajrin
Ulen në bregun e  ftohtë
Cukisin grimca kujtimesh
Si thërrime buke
Shkunduar nga tryeza mirësie

E njohura Mila pa moshë, pa kohë
Kujtesë e lodhur e qytetit përshpërit
femijët e akulloreve të bardha dikur
Baballarë fëmijësh tani…

E njohura Mila gatuan
si për një shtëpi të madhe
Strehohen pulëbardhat 
e njerëzit e vetmuar
Ngjisin shkallët e kaltra
 cup cup cup
Ulen në tryeza me aromë deti
Flasin për fëmijët larg, gruan që s është më,
Shtëpinë e mbetur bosh..
E ashtu të përgjumur në vetmi  koten
Si pulbardhat mbi ujin e  ftohtë…



E bukura nëna ime….

Më e bukura në botë nëna ime,
Zemër e dashur, zemër  e ngrohtë
I trembet kohës që jetojmë,
Jo për vete për ne
 mëri të panjohurën merr,
E bukura e vogla nëna ime
E mencura e brishta Manushaqe,
Ashtu e brishtë e pafaj
Mërzitet me botën
I duket e  ashpër për fëmijët e saj
Dhe ne fëmijët të pazotë sipas saj..

Po e bukura ime
e pazonja jam për të bërë keq
Bota që na ngjize me gjoksin tënd
nuk është kjo
Që jetojmë jashtë dritares,
dhe ti e di e bukura ime
Nuk fëshfërijnë më gjethe mbi librat e tu
As oborri me dy hurmat e  portokallta nuk është
Flakët e një zjarri fëminor  më përvëlojnë..
Nxënësit e tu me fëmijët nxënës të ndalin në rrugë
dhe
Vrapojmë në marramendje secondash të kthyeshme në para
Karrige ajrore, fytyra me lifting që snjihen më,
E pamundur e dashur nënë me frymën që na dhe
Të mundim të jemi edhe ashtu edhe si ne….

Me ty atje ne shtepizën me oborr
 ndihem e plotë,
Grifshë  bëhem  kur syrin tënd e prek një lot

E bukura ime mos u trishto
Qeshu për mua ashtu si për nipin dhe mbesën
Psheretima jote të pazonjën më bën vërtet..
Rebelizmin ma le jashtë porte
në vajzën e ndrojtur me bishtelaca me shnderron..

Qeshu e bukura ime
Qe të qeshet cdo mendim imi
Kjo botë kështu duket se ka qënë
Të ngrohtë e bën fryma jote
Të plotë  ecja jote nën flokët e gjatë
E bukura jonë
Të kemi fat!

E para…

E para është jeta
Si fillim nisi drita apo dielli,
Apo uji, apo bari..
Si fillim fryma u ngjiz
Afrimin e burrit me gruan gëzoi

Fëmija belbëzon të parën fjalën,
E para ishte fjala..
E para gugatja e erës
Mbi mendimin fluturak
Për gjyshërit e gjyshet e përjetshme,
Sy drita e zemërprekura
Kujtimet luajne me gjyshet flokëgjata,
E para mbetet shija e mjaltë që s njeh fund
Ushqimi përherë I ngrohtë, përherë I bollshëm.
E para është dorëzonja mbi garth
Dhe pirgu me rrush,
Carcafi I bardhë I manave,
Shkon portë më portë,
gëzohen fëmijët me kokrrat e bardha,
fidanin gjyshi im e solli nga larg .

E para mbetet e thërritura pa përgjigje, fjala e pathënë
Ende e paditur vizatuar me tullën  e baltë mbi gëlqere,

E para është koha që na njeh,
Këmbejmë kujtesat e të sotmes,
Prekim qeshjen e sënesërmes,
Të parët gjyshërit e fëmijët na rikujtojnë
Se Dashuria përjetëson.
 

1 comment: